- pn paź 31, 2016 7:40 pm
#136729
1. To jest standardowe, ale nie zawsze ma miejsce u wszystkich ubezpieczycieli.
2. Ta możliwość nie jest mi znana.
3. Nie znam żadnego ubezpieczyciela, który oferuje coś takiego.
4. Zawsze polecam skonsultować to z Państwa ubezpieczycielem. W wielu przypadkach w chwili składania wniosku podane zostało błędne rok, aby uzyskać lepszą składkę lub aby w ogóle móc się ubezpieczyć. W takich przypadkach może to spowodować problemy w momencie wystąpienia roszczenia.
5. To jest nieco inne w przypadku każdego dostawcy.
2. Ta możliwość nie jest mi znana.
3. Nie znam żadnego ubezpieczyciela, który oferuje coś takiego.
4. Zawsze polecam skonsultować to z Państwa ubezpieczycielem. W wielu przypadkach w chwili składania wniosku podane zostało błędne rok, aby uzyskać lepszą składkę lub aby w ogóle móc się ubezpieczyć. W takich przypadkach może to spowodować problemy w momencie wystąpienia roszczenia.
5. To jest nieco inne w przypadku każdego dostawcy.