Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Czy osoby bezrobotne mogą również ubiegać się o kartę kredytową?

Napisany przez ADMCI4
Cześć wszystkim...

Moja dziewczyna jest bezrobotna od trzech miesięcy, ale ciągle szuka nowej pracy. Jestem pewien, że niedługo znów coś znajdzie. Ponieważ chcemy wyjechać na wakacje w przyszłym miesiącu, chcielibyśmy zabrać ze sobą kartę kredytową. W dzisiejszych czasach jest to najbezpieczniejszy środek płatniczy za granicą. Ale ja jestem jeszcze studentem i na pewno nie dostałbym karty.
Czy moja dziewczyna, mimo że otrzymuje zasiłek dla bezrobotnych, ma szansę na otrzymanie karty kredytowej w swoim banku?

Marek

Napisany przez 2Escorpio

Hej wszystkim...

Moja dziewczyna jest bezrobotna od trzech miesięcy, ale ciągle poszukuje nowej pracy. Na pewno nie potrwa długo, zanim znowu coś znajdzie. Ponieważ planujemy wyjazd na wakacje w przyszłym miesiącu, chcielibyśmy zabrać ze sobą kartę kredytową. To obecnie najbezpieczniejszy sposób płatności za granicą. Ja jednak jestem jeszcze studentem i na pewno nie dostanę karty.
Czy moja dziewczyna ma szansę dostać kartę kredytową w swoim banku pomimo korzystania z zasiłku dla bezrobotnych?

Marek

Oczywiście, jako student także możesz dostać kartę kredytową. Na przykład Barclaycard specjalizuje się w kartach kredytowych dla studentów, takich jak Barclaycard for Students.

Pewnie również inne banki oferują karty kredytowe dla studentów, wystarczy poszukać w Google i zdecydować się na znaną i godną zaufania bankowość.

Osoby bezrobotne nie otrzymają karty kredytowej, o ile nie jest to karta kredytowa przedpłacona. Obecnie większość kas oszczędnościowych i banków spółdzielczych oferuje takie karty.