- pn lis 21, 2005 7:10 pm
Rok giełdowy 2005 powoli dobiega końca, a inwestorzy wciąż liczą na zwyżkę pod koniec roku.
Zagłosuj teraz.
Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości
pascal pisze: Stawiam sobie po prostu pytanie, czy lepiej jest teraz wyjść z minimalną stratą, niż musieć znosić straty przez kilka lat w przypadku spadku na giełdzie co do złota/kopalń: Zastanawiam się, czy powinienem wypłacić osiągnięte zyski, aby później ponownie wejść taniej. Obecny wzrost wydaje mi się zbyt szybki, chociaż wierzę, że cena złota ma jeszcze duży potencjał wzrostu (inflacja, zadłużenie USA, itp.)Choć nie znam się na funduszach, myślę, że zależy to od rodzaju funduszu, czyż nie? Region, sektory/branże, itp. Wtedy chyba zależy też od tego, czy potrzebujesz pieniędzy. Masz czas?? Zawsze myślałem, że te rzeczy powinny być trzymane tak długo, jak to możliwe.... :roll: Więc nie sądzę, że nastąpi krach, korekta raczej. Oczywiście, zawsze może być inaczej: ptasia grypa mutuje, a handel światowy się zatrzymuje. Ale wtedy wszyscy będziemy pechowcy... Zapytaj Markusa o temacie złota/kopalń, on się na tym zna. Ja osobiście posiadam to w formie fizycznej, bo po prostu nie znam się na kopalniach ops:
Salamander pisze: Rok giełdowy 2005 powoli zbliża się do końca, a giełdowi inwestorzy wciąż liczą na rajd na koniec roku. Oddaj teraz swój głos.Cześć Salamander hm...Rajd na koniec roku? Czy my już w nim nie uczestniczymy? Chyba nie można oczekiwać więcej.
ManfredBali pisze: Per Saldo wirds noch weiter aufwaertsgehen. Bei ADECCO ein neuer Chef und schon +4.5%? Ist doch nicht normal. Gruss aus Bali ManfredHallo Manfred So neu ist der Junge auch nicht...Vom Alter her, könnte er Dein Vater sein...;-)) Herzlicher Gruss nach Bali vom Lac Leman PS: Schreib mir dann noch, wie Du in einem anderen Beitrag ein so schönes Bild reingehängt hast. Eine gewisse Eifersucht kann ich nicht abstreiten...;-)
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]