Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Kto wie dalej?

Napisany przez sprite1
Cześć,
Byłbym naprawdę wdzięczny, gdyby ktoś mógł doradzić mi na podstawie doświadczenia w mojej sytuacji.
- Pracuję zawodowo od 8 lat / nie mam umowy czasowej ani podobnej w firmie rodzinnej. Mam 25 lat i ukończone wykształcenie zawodowe.
- Wynagrodzenie netto 2 500€ miesięcznie.
- Mam konto w Postbank od 2 miesięcy (wynagrodzenie zostało już 2 razy zaksięgowane).
- Brak wpisów w rejestrze dłużników.
- Mieszkam obok domu rodziców, w mieszkaniu dla wynajmujących, gdzie koszty stałe wynoszą 270-300€.
Z powodu uszkodzonego samochodu potrzebuję natychmiast używanego samochodu w cenie około 10 000€ w okolicy. Jednak moje dwie próby uzyskania kredytu w moim banku domowym lub w innym zostały odrzucone, oczywiście bez podania przyczyny (wyciągi z konta, trzy ostatnie wypłaty z biura rachunkowego).
Zupełnie nie potrafię sobie wyobrazić, dlaczego? Czyste konto w rejestrze dłużników, to mój pierwszy kredyt. Więc nie ma żadnej szarej przeszłości czy innych problemów.
Ostatnia oferta trwająca przez 48 miesięcy miałaby ratę w wysokości 263€, co moim zdaniem mógłbym spokojnie udźwignąć ze względu na swoje dochody i wydatki, ale zostałem odrzucony w wewnętrznej ocenie kredytowej, sprawdzono najpierw rejestr dłużników, a dopiero potem zaczęto analizować szczegóły warunków kredytu.
Czy ktoś może wie dlaczego do tej pory odmawia mi się kredytu?
Z poważaniem
Byłbym bardzo wdzięczny za każdą radę.

Napisany przez Leroy