Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Obsługa klienta / bankowość internetowa / bankomaty.

Re: Gdzie otworzyć konto maklerskie? - W Diba?

Napisany przez der-neue
Cześć,

jestem jeszcze nowicjuszem w tej dziedzinie, ale wkrótce chciałbym mądrzej ulokować swoje obecnie znajdujące się wyłącznie na rachunkach oszczędnościowych pieniądze.

Ponieważ teraz konieczne będzie otworzenie depozytu, a przypadkowo dostałem ofertę od ING DIBA na 20 darmowych transakcji (w ciągu pierwszych 6 miesięcy) (która jest ważna tylko przez kolejne 10 dni), pomyślałem, że przemyślę tę kwestię. Bo to byłoby może całkiem dobre rozwiązanie, aby od samego początku oszczędzić sporo na opłatach przy zakładaniu depozytu.

Czy istnieją dobre powody, aby wybrać inne konto maklerskie?

W warunkach udziału napisano:
20 darmowych transakcji (zamówienia bez prowizji min. à 9,90€), ważne przez 6 miesięcy po otwarciu depozytu. Prosimy zwrócić uwagę: opłaty osób trzecich pokrywasz samodzielnie (np. opłaty giełdowe).

To, co teraz nie do końca rozumiem, to co oznacza ta kwota 9,90€. Czy oszczędzam co najmniej 9,90 (bo to opłata minimalna), czy zawsze płacę te 9,90 i oszczędzam tylko nadwyżkę?

Napisany przez Ravemaster84
Obok standardowej opłaty za zlecenie w wysokości 9,90 € mogą wystąpić dodatkowe opłaty w zależności od produktu. Prowizje za emisję pobierane są przez towarzystwo funduszy (KAG). Opłaty giełdowe są naliczane w zależności od rynku. Sprawdź tutaj: www.orderrechner.de

Ogólnie rzecz biorąc, warto zastanowić się nad rodzajem inwestycji, którą chce się dokonać oraz jak często. W przypadku aktywnych funduszy zawsze warto skorzystać z pośrednika funduszy, który zwolni Cię z opłaty za emisję. ETF-y można również zamówić bezpłatnie za pomocą planu oszczędnościowego. Jak już wspomniano: wybierz produkty, a następnie wybierz odpowiedni depozyt.

Napisany przez der-neue