Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na tematy związane z pracą i zawodem.

Re: Co mam zrobić? Poprosić o jeszcze więcej pieniędzy czy być bezczelny?

Napisany przez dejavu_lady
Cześć drogie Forum Team..
Potrzebuję waszej pomocy... Mianowicie:
Pracuję teraz od 8 miesięcy jako asystentka zespołu w małym biurze inżynieryjnym z 11 pracownikami..
Bezpośrednio po moim wykształceniu poszłam tam zastąpić pracownika na urlopie, za nieco skromną wypłatę (1.600€), ale pomyślałam, że lepiej niż siedzieć na ulicy.. Tak mogę zdobyć praktykę zawodową..
Po miesiącu zostałam jednak zatrudniona na stałe i na czas nieokreślony.. Wynagrodzenie wzrosło do 1.800€, co wtedy również było moim życzeniem w aplikacji.. Teraz, po 8 miesiącach, zgłosiłam się do szefa i zapytałam o więcej?! Ponieważ teraz widział, jak pracuję itd..
Dzisiaj przyszedł do mnie z umową o kwocie 2.000€, 26 dni urlopu i 40 godzin pracy.. Jednak jeszcze nie podpisaną przez niego.. Moje życzenie było 2.150-2.200€, co są to liczby doświadczeń znalezione w internecie z moim krótkim doświadczeniem zawodowym itd..
Czy teraz jest bardzo niegrzeczne prosić o więcej?
I dlaczego jeszcze nie podpisał?
Czy próbują zacząć od niskiej kwoty i zobaczyć, co się stanie?
Na końcu rozmowy powiedział jeszcze.. Przejrzyj to.. zastanów się nad tym i ponownie się zgłoś
Na informację: mam 27 lat i od początku pracy w firmie robię dodatkowo studia na ekonomię..

Napisany przez 2Bolitho