Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Kompromis między Unią i Odrzucenie

Napisany przez xfr0stx
Witajcie na forum, po dłuższym czasie czytania postanowiłem wreszcie się odezwać. Mam 26 lat i pracuję jako administrator systemów IT w administracji publicznej. Ostatnio chciałem ubezpieczyć się od stałego niezdolności do pracy (BU) - znalazłem odpowiednie ubezpieczenie, wypełniłem je z moim agentem ubezpieczeniowym i wysłałem. Teraz dostałem odmowę z powodu nadciśnienia krwi, które oczywiście podałem w pytaniach dotyczących zdrowia. Wygląda na to, że moje szanse na uzyskanie ubezpieczenia od stałej niezdolności do pracy gdzie indziej są bardzo niskie, ponieważ informacje te trafiają do centralnej bazy danych. Teraz szukam kompromisu: - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków z niewielką rentą w razie wypadku - ubezpieczenie na wypadek poważnej choroby Czy mogę zawrzeć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków bez ryzyka ponownego odrzucenia? Jak to wygląda w przypadku ubezpieczenia od poważnej choroby? Czy ta kombinacja w ogóle ma sens dla mnie? Będę wdzięczny za sugestie alternatywne! Dziękuję Wam wszystkim! Pozdrawiam, frost

Napisany przez Matthew Pryor
Cześć,
przechowywanie danych wniosku samo w sobie nie oznacza automatycznie, że ogólnie jesteś nieubezpieczalny.
Nadal możesz składać wnioski w innych towarzystwach, ale musisz się liczyć z pytaniami, ponieważ w większości przypadków wnioskach pytają także o już odrzucone wnioski.
Ponadto możesz zapytać bezpośrednio w GDV, czy ubezpieczyciel w ogóle zgłosił Cię do tego specjalnego rejestru ryzyka pojazdu.

Co do twojego rozwiązania kompromisowego:
Nie oceniam na początek, czy ta kombinacja jest dla Ciebie sensowna. Badania zdrowia w DD i ubezpieczeniu od wypadków są jednak zupełnie inne, ponieważ ubezpieczane są inne ryzyka.