Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy dotyczące surowców, metali szlachetnych i metali.

Re: Opcje binarne z złotem

Napisany przez Goldblond
Cześć wszystkim,

jestem zupełnym początkującym. Ale dzisiaj udało mi się skorzystać z trendu spadkowego i naprawdę dobrze zarobić na opcjach binarnych.

Czy przypadkiem tutaj nie ma kilku ekspertów od złota??? Mam kilka pytań. Na przykład czy istnieje jakaś wiarygodna platforma lub kanał informacyjny albo ticker dotyczący złota. Zauważyłam, że istnieje wiele stron poświęconych złotu, ale większość z nich jest przesiąknięta teoriami spiskowymi. Masoni są winni... światowa elita władzy chce nam odebrać nasze złoto, itp. Naprawdę nikt tego nie potrzebuje.

Czy ktoś ma jakiś pomysł, jaka będzie sytuacja jutro rano, gdy giełda otworzy się? Myślicie, że będzie kontynuowała ruch w dół?

Z góry dzięki,
Blondynka ze złotem

Napisany przez Andi25
Cześć Goldblond, obecnie wartość złota gwałtownie spada i wczoraj musiała ponieść straty na poziomie około 12%. Sam zbieram złoto w postaci monet i sztabek. Za pośrednictwem wyszukiwarki Google można znaleźć bieżące ceny złota na giełdzie oraz sztabek złota.

Napisany przez benhuebner
Sprawdź brokera Forex oferującego platformę MT4 (Metatrader), wielu z nich oferuje również aktualne i możliwe do analizy kursy złota.

Napisany przez Walzner
Czy mogę osiągnąć zyski z takich opcji binarnych?

Napisany przez aal

Czy mogę zarabiać pieniądze na opcjach binarnych?

Oczywiście, można zarabiać pieniądze na opcjach binarnych, zwłaszcza szybko.

Jak sugeruje już sam termin „binarny”, tutaj mamy do czynienia z dwoma opcjami:
Kurs rośnie, kurs spada.

Jak w ruletce na czerwono albo na czarno.

Jeśli chodzi o handel opcjami binarnymi, jest to możliwe, ale nie jest to takie proste, jak można przeczytać w wielu miejscach w internecie!