Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy dotyczące surowców, metali szlachetnych i metali.

Re: Złoto sam w domu...

Napisany przez ADMCI4
Zastanawiam się nad zakupem kilograma sztabki złota. Będę ją chować, podłożyć pod łóżko babci albo coś w tym stylu :-) Teraz pytanie... mój doradca bankowy powiedział mi, że nawet najmniejsze uszkodzenia sztabki mogą znacząco zmniejszyć jej wartość przy późniejszej sprzedaży... Czy ktoś ma doświadczenie w tej kwestii? Czy powinienem teraz otrzymaną sztabkę bacznie oglądać pod lupą w poszukiwaniu zadrapań / przechowywać ją w bawełnie? Dzięki

Napisany przez ManfredBali
Przepraszam, musiałem się śmiać ... Nic osobistego. Wyobrażam sobie to obrazowo, biedna babcia jako stróż Graala! Powiedziałbyś jej to czy wmówiłbyś jej to potajemnie? Widzę nagłówek: Babcia spała przez lata na skarbie - Bez pojęcia! **************** Nie mam doświadczenia, ale przy takiej skali prawdopodobnie skrytka w banku będzie właściwym rozwiązaniem. Masz również gwarancję na zadrapania, czy chciałbyś czasem pogłaskać złoto, tak jak pewien pan Kaczor? Pozdrowienia z Bali Manfred

Napisany przez ADMCI4
wciśnij ... :-) nie głaskaj w żadnym wypadku. Po prostu dobrze spakuj i zostaw jako ostateczne zabezpieczenie, na wypadek gdyby świat rzeczywiście poszedł na dół.

Napisany przez beta
pisze: unterjubeln....:-) nöö streichlen auf keinen fall.eben einmal gut verpacken und als letzte sicherheit falls es mal mit der welt wirklich nach unten gehen sollte liegen lassen.