Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy dotyczące surowców, metali szlachetnych i metali.

Re: Sprzedaj złoto.

Napisany przez DustinDepot
Cześć ludzie,

nie znam się na tym temacie za bardzo i chciałbym poprosić o waszą radę. Dostałem niedawno sporo metali szlachetnych w postaci biżuterii, złota i srebra z dziedziczenia i planowałem sprzedać to na goldrepublic.de. Czy powinienem jeszcze poczekać, czy lepiej obrać inną drogę?

Napisany przez Sparer44
To zawsze zależy od Twojej sytuacji finansowej. Jeśli wszystko idzie dobrze, po prostu zaczekaj jeszcze trochę. Ale jeśli na przykład potrzebujesz kredytu, to bym się zdecydował!

Napisany przez Andi25
Zanim sprzedam metale szlachetne pochodzące z spadku, chciałbym najpierw oszacować ich wartość przy pomocy profesjonalnego specjalisty.

Napisany przez Elektrikz
Nigdy nie idź do żadnego skupu złota, zanim nie będziesz mieć pojęcia o aktualnej cenie. Oni mogą Cię oszukać.

Napisany przez DerFreibierFred
Weź pod uwagę opinię dwóch niezależnych ekspertów w sprawie wartości złota i rozważ, czy chcesz teraz zamienić złoto na gotówkę. Jeśli tak, sprzedaj. Jeśli nie, poczekaj. Złoto na pewno nie straci zbyt wiele wartości w najbliższych latach.

Napisany przez Baldur74
W każdym centrum handlowym znajdują się skup złota. Zrób sobie z nimi ofertę. Kiedy cena jednego grama wynosiła 40 EUR, zapłacili 17. Więc jeśli osiągają na przykład 1000 EUR, jest to w przybliżeniu warte 2200. Wtedy oczywiście zabierz to z powrotem.

Napisany przez Nomik
W przypadku kursu złota zdecydowanie warto jeszcze chwilę poczekać!
Ogólnie rzecz biorąc, nie należy pochopnie podejmować decyzji! Jeśli nie masz pilnej potrzeby pieniędzy, obserwuj najpierw rynek!

Napisany przez Oterio
Powiedz mi ile masz, być może kupię od Ciebie :-) Ale serio, o jaką kwotę chodzi?

Edycja: Można dość łatwo samemu określić wartość swojego złota. Po prostu wyszukaj monety/bary, sprawdź stopień czystości, itp.