Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: konto osobiste - opłata vs. bezpłatny

Napisany przez Negev
Ponieważ nie jestem już uczniem, moje konto osobiste w Sparkasse zostanie zamknięte. Teraz muszę się zastanowić nad wyborem odpowiedniego banku. Przede wszystkim zastanawiam się nad oszczędnościami. konto w Sparkasse kosztowałoby mnie prawie 60 € (do 30 lat) lub 120 € rocznie. W przeciwieństwie do tego, niektóre banki oferują darmowe konto osobiste. Chodzi konkretnie o: Sparkasse kontra Wüstenrot. Ponieważ dopiero zaczynam wchodzić na rynek pracy, moja przyszłość jest niepewna i zastanawiam się, jaka byłaby lepsza opcja bankowa, gdybym znalazł się w trudnej sytuacji finansowej.

Napisany przez Chaim Ofek
Czy masz mniej niż 25 lat? Jeśli tak, to przecież nie płacisz żadnych opłat za konto w Sparkasse?! Zalecam zwrócenie uwagi na to, czy odsetki od debetu nie są ustawione zbyt wysoko, jeśli już musisz się zdecydować. W przeciwnym razie będziesz tylko walczyć z ujemnym saldem na koncie.

Napisany przez Negev
Niestety mam już ponad 25 lat. Zostałem również doradzony, dlatego opłata wynosi 4,90 € / miesiąc. Nie chcę zbyt wysokiego debetu i w tej chwili nie widzę powodu, dla którego miałbym go potrzebować. Gdybym dostał zbyt wysoki debet, zdecydowałbym się na jego ograniczenie!

Napisany przez Goran
Przy zmianie banku zwróciłbym uwagę na całkowicie darmowe konto lub prowadzenie konta, czyli na przykład nie wymagane jest określone miesięczne minimum wpłat, aby skorzystać z darmowego prowadzenia konta. Dzięki temu nie wpadniesz w kłopoty, jeśli znajdziesz się w trudnej sytuacji finansowej i nie będziesz dysponować wpłatą w określonej wysokości.