Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Stara Lipsk BU Ubezpieczenia + ALfondsBasic

Napisany przez corleone
Cześć,

jestem w połowie lat dwudziestych, studiuję i otrzymałem następującą rekomendację od brokera FORMAXX:

Funduszowa renta podstawowa z gwarancją składki (FR75) z dodatkowym ubezpieczeniem od niezdolności do pracy (BZ21) (ALfondsBasic)

która kosztuje mnie 40 euro miesięcznie podczas studiów.

Teraz moje pytania:

Czy broker FORMAXX jest naprawdę taki niezależny, jak twierdzi, czy jest naprawdę maklerem ubezpieczeniowym?

Ponieważ brakuje mi odpowiedniej wiedzy specjalistycznej, czy wyżej wspomniane połączenie:
- ubezpieczenie na życie z dodatkowym ubezpieczeniem od niezdolności do pracy,
- ubezpieczenie na życie kapitałowe
- lub prywatne ubezpieczenie emerytalne z dodatkowym ubezpieczeniem od niezdolności do pracy
- lub coś innego?

Dotychczas sądziłem, że jest to zwykłe ubezpieczenie od niezdolności do pracy połączone z możliwością zapewnienia sobie części emerytury. Na powyższe kategorie natrafiłem później i nie mam pojęcia o co chodzi. To, co mi się podobało, to fakt, że AlteLeipziger w przypadku niezdolności do pracy kontynuowałaby moje oszczędności emerytalne i w dalszym ciągu wypłaciłaby mi pełną rentę z tytułu niezdolności do pracy.