Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Sparplan-Depozyt, ale gdzie?!

Napisany przez Viercntholz
Cześć drodzy członkowie społeczności,

Mam zamiar regularnie wpłacać pieniądze na fundusz za pośrednictwem planu oszczędnościowego, ale brakuje mi odpowiedniego konta maklerskiego...

Ponieważ jestem stosunkowo nowy w temacie, pomyślałem, że zapytam was o radę.

Dla mnie jako studenta ważne jest, abym mógł zmieniać moje miesięczne wpłaty, w razie potrzeby je zatrzymać, a także wykonywać płatności specjalne (jeśli coś zostanie, zawsze trafia do funduszu oszczędnościowego!)

Chciałbym zarządzać tym online, aby zminimalizować dodatkowe koszty związane z placówkami bankowymi.

W związku z tym poszukuję, myślę, konta maklerskiego bez miesięcznych opłat i niskim AA, jeśli się nie mylę?

Zwróciłem uwagę na DAB Bank i Cortal Consors.
Reklamują one brak opłat miesięcznych i niskie opłaty za transakcje.
Czy jest tam także możliwość zmiany wpłat / dokonywania płatności specjalnych?

A może ktoś ma jakiś pomysł, gdzie najlepiej założyć konto maklerskie z wymienionymi kwalifikacjami?

Z poważaniem,
Kevin

Napisany przez Ravemaster84
Pytanie o odpowiednie konto inwestycyjne pojawia się dopiero wtedy, gdy wie się, co się kupuje. Czy jesteś już zaznajomiony z zasadami gry papierów wartościowych? Czy znasz się na zagadnieniach podatkowych? Jakie fundusze chciałbyś wybrać?

Jeśli chodzi o kierunek: