Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Czy otrzymam kredyt z Grecji???

Napisany przez nikosavvidis
Dzień dobry i szczęśliwego nowego roku,,,
Mam 35 lat i pracuję jako dostawca tutaj w Dortmundzie..
Od dłuższego czasu jestem gotowy na zakup(na kredyt) nieruchomości tutaj..
Mam również nieruchomość w Grecji. Mam tutaj w Niemczech około 20.000 euro długów związanych z finansowaniem samochodu.
Teraz do sedna problemu: jak mogę spełnić moje marzenie o zakupie własnego domu tutaj w Niemczech? Mam nieruchomość w Grecji, którą jeszcze nie mogę sprzedać! Czy mogę uzyskać kredyt w Grecji, zabezpieczając nieruchomość jako poręczenie?? Czy mogę po prostu dostać kredyt, aby spłacić dług u dealera samochodowego?? Pozdrawiam

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć
jeśli chcesz kupić nieruchomość tutaj w Niemczech, to nie ma to nic wspólnego z obiektem w Grecji. Nie można go również wykorzystać jako dodatkowe zabezpieczenie.
Możesz rozważyć sprzedaż obiektu w Grecji i spłatę kredytu samochodowego.
Ile zarabiasz średnio miesięcznie?

Przy klasie podatkowej 1 około 1900..
Niestety, nie można jeszcze sprzedać, ponieważ tam jeszcze mieszka moja babcia.. ok, ma 83 lata... może później

Jak wysoka jest obecna pozostała kwota raty kredytowej i jaka jest miesięczna płatność?

Pozostały kredyt około 20 000 euro przy comiesięcznej racie w wysokości 470 euro... jeszcze 5 lat...

Napisany przez 2Escorpio
Czy kwota 20 000 euro na samochód jest długiem czy też bieżącym finansowaniem/kredytem, który regularnie spłacasz?