Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: kredyt WHEN refinansowanie)

Napisany przez Jana221
Dzień dobry,
Mam na imię Jana, mam 48 lat i pracuję od 1992 roku w szpitalu uniwersyteckim (na stałe zatrudniona).
Dwa lata temu wzięłam kredyt, który muszę jeszcze spłacić około 15000€. Rok temu wzięłam również finansowanie na samochód, z którego pozostało jeszcze około 22000€ do spłaty. Teraz potrzebuję kolejnego kredytu w wysokości 15000€, który moje dotychczasowe bank niestety nie może mi przyznać. Zwróciłam się do pośrednika kredytowego, który znalazł rozwiązanie w SKG Bank. Zaproponowali mi spłatę finansowania samochodu i dodatkowy kredyt w wysokości 15000€, ale potrzebuję poręczyciela (którego niestety nie mam). Przeczytałam w internecie o bankach poręczeniowych/ubezpieczeniach poręczeń, ale wydaje się, że pomagają one tylko przedsiębiorstwom. Teraz moje pytania... Czy istnieje bank/ubezpieczenie poręczeń dla klientów indywidualnych? Czy możecie mi zaproponować inne rozwiązania? Zaczynam powoli tracić nadzieję, mimo że mogę/mógłbym spokojnie spłacać raty.

Z góry dziękuję
Z poważaniem, Jana

Napisany przez Alex [CryptoMod]
Jaka jest Twoja miesięczna pensja netto? Jestem coraz bardziej zdesperowana, ponieważ mógłbym/mogłabym spokojnie spłacać raty. Niestety, patrząc na to, wygląda na to, że co dwa lata zaciągam coraz większe długi...

Napisany przez Jana221
Cześć Herrmueller,
Zarabiam 1550€ i mam dodatkową pracę zarabiającą 400€.
Sprawa wygląda tak, że jeśli wziąłbym kredyt w wysokości 50000€, aby spłacić moje obecne kredyty, to nawet zapłaciłbym o 50€ mniej miesięcznie.
Potrafię zarządzać pieniędzmi, Herrmueller, nie martw się. Raty są opłacane terminowo każdego miesiąca, a jak już wspomniałam, w przypadku refinansowania, jak opisałam powyżej, zapłaciłabym nawet mniej.
Z poważaniem, Jana