Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Wynik Schufa Score total niski - jestem zszokowany

Napisany przez armydodge
Cześć,
jestem nowym użytkownikiem na forum i chciałbym się krótko przedstawić. Mam 26 lat i pracuję jako pracownik z wynagrodzeniem powyżej 2,5 tys.
Właśnie zrobiłem zapytanie do Schufy i gdy dostałem wynik, nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Mój wynik w Schufie wynosi 81,4%. Byłem zszokowany.
Wiecie, jak to jest możliwe?
Nie mam żadnych negatywnych wpisów, zawsze wszystko spłacam, zarabiam dobrze, jak powyżej wspomniałem, miałem kredyt, który spłaciłem z wyprzedzeniem.
Poza tym w moim raporcie znajdują się:
Otto, 3 karty kredytowe, 2 razy debet, 1 raz finansowanie samochodu, 2 konta osobiste.
Kilka razy zapytania o warunki kredytowe, 1 raz Philipp Morris, co to jest.
Jak to więc się mogło stać?
Dodatkowo, przeprowadziłem się tylko raz.

Napisany przez 6Bankkaufmann
Karty kredytowe, debet itd. mogą negatywnie wpływać na Twoją historię kredytową. Jeśli nie potrzebujesz kart kredytowych, natychmiast je anuluj i zwróć. W ten sposób poprawisz swój wynik kredytowy. Ale poważnie, kto potrzebuje 3 kart kredytowych? Przecież jedna wystarczy, prawda? Ponadto polecam regularne monitorowanie informacji w Biurze Informacji Kredytowej. Można to zrobić na stronie www.meineschufa.de lub nieco taniej poprzez moją stronę internetową SCHUFA-Auskunft baufinanzierung-internet. Tutaj możesz śledzić, jak poprawia się Twój wynik co 3 miesiące po zwróceniu kart kredytowych.

Napisany przez brainy
Czy są to właściwe karty kredytowe z limitem?

Jakie są limity?

Jakie są kwoty debetu?

Stwierdziliśmy, że niskie limity debetu obniżają wynik kredytowy.

Napisany przez Marc00
Cześć,

czy naprawdę potrzebujesz dwóch kont oszczędnościowych?

A co z dwiema kredytowymi liniami debetowymi?