Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Prywatne zabezpieczenie emerytalne jest konieczne, ale jak to zrobić? Renta Rürup czy Riester, a może tradycyjne ubezpieczenie na życie?

Re: badanie studenckie dotyczące emerytur firmowych

Napisany przez ADMCI4
Cześć drodzy użytkownicy https://ci4.pl/,
cześć wszystkim zainteresowanym Altersvorsorge

Jestem studentem na uczelni i obecnie w ramach mojej pracy magisterskiej zajmuję się tematem emerytur firmowych.
Konkretnie moim celem jest ustalenie, w jaki sposób firmy mogą kompleksowo i zorientowane na pracowników wspierać swoich pracowników w obszarach planowania zabezpieczenia, finansów i ubezpieczeń.

W tym celu przeprowadzam wywiady zarówno z osobami odpowiedzialnymi w firmach, jak i z pracownikami, dotyczące ich doświadczeń, opinii i ocen.

Chociaż jest to mój pierwszy post na forum, bardzo bym się ucieszył, gdybym mógł Was zachęcić do udziału w moim badaniu pod podanym poniżej linkiem:
Befragung zur betrieblichen Altersvorsorge

Chciałbym podkreślić, że zajmuję się tematem wyłącznie w ramach mojej pracy dyplomowej i nie dążę do celów komercyjnych.

Wszelkie informacje są oczywiście absolutnie anonimowe i nie są przechowywane żadne dane osobowe (ani adresy IP).

Jestem otwarty na wszelkie konstruktywne krytyki, sugestie oraz dyskusje i chętnie odpowiadam na Wasze pytania tutaj lub przez prywatną wiadomość.

Dziękuję za Wasz trud i udział.

Pozdrowienia

Napisany przez Torsten Breitag
Masz kilka błędów w treści. Kilka z nich wymieniono poniżej:

doradca ubezpieczeniowy (chroniony tytuł zawodowy) NIGDY nie otrzymuje prowizji. Otrzymuje honorarium, tak jak doradca podatkowy czy prawnik. Jego głównym zadaniem nie jest pośrednictwo, ale (prawne) doradztwo związane z ubezpieczeniami.

Nie ma doradcy ds. zabezpieczenia, są tylko doradcy emerytalni ... którzy można porównać do doradców ubezpieczeniowych.

W związku z tym w dalszych pytaniach również należy mówić o pośrednikach.