Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Ogólne pytanie dotyczące opcji binarnych

Napisany przez elvaris
Cześć drodzy członkowie społeczności,

jestem nowicjuszem jeśli chodzi o opcje binarne i dlatego mam pytanie.

Załóżmy, że o godzinie 15 postawiłem na trend wzrostowy X do godziny 16

Przykład: Startuję z 20 euro, kończę z 20,10 euro.

15 godzina: Wartość 20 euro
15.15 godzina: Wartość 22 euro
15.30 godzina: Wartość 21,50 euro
16 godzina: Wartość 20,10 euro

Z tego co rozumiem, jeśli wartość nie spadnie poniżej 20 euro w ciągu tej godziny, to moje typowanie byłoby poprawne, czy tak?

Dziękuję już teraz za wasze zaangażowanie i pozdrawiam serdecznie

Napisany przez Sun007
Jeśli dobrze zrozumiałem twoje pytanie, to trafiłeś w dziesiątkę.

Napisany przez C.Spielvogel

Witaj drodzy członkowie społeczności,

jestem nowicjuszem w zakresie opcji binarnych i dlatego mam pytanie.

Załóżmy, że obstawiam trend wzrostowy na X od godziny 15 do 16.

Przykład: Start z 20 euro, koniec z 20,10 euro.

15:00: Wartość 20 euro
15:15: Wartość 22 euro
15:30: Wartość 21,50 euro
16:00: Wartość 20,10 euro

Jeśli dobrze rozumiem, jeśli wartość w ciągu tej godziny nie spadnie poniżej 20 euro, to moje obstawienie byłoby prawidłowe, czy tak?

Z góry dziękuję za wsparcie i pozdrawiam serdecznie
Elvaris
Dzień dobry Elvaris,

W przypadku opcji binarnych (PUT / Call) ważne jest tylko to, czy kurs na koniec okresu jest powyżej czy poniżej osobistej wartości początkowej.

Opcje binarne przyciągają zyskiem +50,+60,+80 % w przypadku wygranej, dlatego są one bardzo popularne wśród nowicjuszy.

Jednak w przypadku przegranej cała stawka zostaje stracona.

W zależności od statystyk osobistych i zysków w przypadku wygranej
potrzebujesz co najmniej 2 trafień na 3, aby być potencjalnie na +0-.