Re: Zbyt niska wartość wykupu - Oświadczenie dotyczące ubezpieczenia na życie.
Napisany przez tomrossi -
- pn sie 11, 2014 1:42 pm
Cześć forum,
mam nadzieję, że możecie mi pomóc. Zamroziłem składkę jednego z moich kont emerytalnych i teraz je wypowiedziałem.
Pytania:
Czy wartość wykupu jest odpowiednia?
Nie jestem prawnikiem, czy to co jest napisane w oświadczeniu jest poprawne?
Jakie dalsze działania byście zalecali?
Ponieważ wartość wykupu wydała mi się zbyt niska z powodu orzeczeń BGH, poprosiłem o wykaz ubezpieczenia.
Wiadomość dotycząca zarządzania skargami HL z dnia 30.07.2014
Szanowni Państwo,
W potwierdzeniu wypowiedzenia jest podana kwota wypłaty w wysokości 4242,17 euro.
Proszę o przesłanie mi szczegółowego podziału składek, w którym dla każdego zeszłego roku dokładnie określono, ile zostało zapłacone, jaka część została potrącona na koszty zawarcia i zarządzania oraz koszty związane z ryzykiem, jaka kwota faktycznie została zainwestowana ("kwota inwestycyjna") i jak wysokie są odpowiednie sumy całkowite.
Oświadczenie ubezpieczenia:
Dziękuję z góry
mam nadzieję, że możecie mi pomóc. Zamroziłem składkę jednego z moich kont emerytalnych i teraz je wypowiedziałem.
Pytania:
Czy wartość wykupu jest odpowiednia?
Nie jestem prawnikiem, czy to co jest napisane w oświadczeniu jest poprawne?
Jakie dalsze działania byście zalecali?
Ponieważ wartość wykupu wydała mi się zbyt niska z powodu orzeczeń BGH, poprosiłem o wykaz ubezpieczenia.
Wiadomość dotycząca zarządzania skargami HL z dnia 30.07.2014
Szanowni Państwo,
W potwierdzeniu wypowiedzenia jest podana kwota wypłaty w wysokości 4242,17 euro.
Proszę o przesłanie mi szczegółowego podziału składek, w którym dla każdego zeszłego roku dokładnie określono, ile zostało zapłacone, jaka część została potrącona na koszty zawarcia i zarządzania oraz koszty związane z ryzykiem, jaka kwota faktycznie została zainwestowana ("kwota inwestycyjna") i jak wysokie są odpowiednie sumy całkowite.
Oświadczenie ubezpieczenia: