Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Początkujący: szukam lektury, wiedzy itp...

Napisany przez Jordan Belfort
Cześć,

tak, nazwa mówi sama za siebie. Ale nie o to tutaj chodzi, aktualnie jestem studentem. Ponieważ w zeszłym semestrze odbyłem kurs z finansów, sprawy te trochę mnie zainteresowały. W ramach tego kursu poruszane były również tematy dotyczące akcji itp., i ten temat faktycznie mnie zaciekawił. Niemniej jednak brakuje mi oczywiście wiedzy, mam podstawy. Tyle, ile można przyswoić w jednym semestrze. Ale oczywiście to nie wystarcza do podejmowania działań na giełdzie.
Dlatego potrzebuję waszej pomocy, zgodnie z zasadą, kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje. Po prostu chciałbym dowiedzieć się czegoś o giełdzie, akcjach itp. Moim celem jest długoterminowe inwestowanie na giełdzie z niewielkim kapitałem. Niewielki kapitał oznacza, że nie mam zamiaru ryzykować szalonymi dźwigniami w kontraktach CFD, niewielki po prostu oznacza niewielki.

Prawdopodobnie powinienem znać zasady funkcjonowania rynku, jestem świadom, że nie ma na to gotowego przepisu. Powinienem także znać wskaźniki finansowe i podobne rzeczy, teraz moje pytanie. Czy istnieją książki, strony internetowe, które dobrze wprowadzają w tematykę? W tej chwili jestem trochę zagubiony.

Pozdrowienia

Napisany przez domrepp
Jeśli interesuje Cię handel pojedynczymi akcjami, analiza/ocena firm, zrozumienie wskaźników itp., to na przykład książka

- Susan Levermann Der entspannte Weg zum Reichtum

na pewno byłaby dobrym początkiem.

Ostatnio zająłem się nieco ETFami. Jeśli interesuje Cię również pasywne inwestowanie, być może poprzez plan oszczędnościowy, to znalazłem tę książkę dość dobrą:

Gerd Kommer: Souverän investieren mit Indexfonds und ETFs...