Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Finansowanie PKW WHEN 20 tys. €) bez dochodu

Napisany przez sbj
Cześć,

istnieje jakaś poważna metoda, aby uzyskać 20 000 €, nie biorąc pod uwagę dochodu?

Samochód sam w sobie kosztuje około 25 tys. €, a ja chciałbym zadłużyć się na kwotę 20 tys. €.

Mamy wystarczająco dużo pieniędzy (moglibyśmy spokojnie wypłacić 25 tys. € z kieszeni), jednak w najbliższej przyszłości planujemy kupić Dom jednorodzinny. Aby to zrobić, potrzebne będzie wkład własny, dlatego nie chcemy oddawać części wkładu własnego. Będziemy także musieli wziąć kredyt na Dom jednorodzinny i nie chcielibyśmy, aby osoba biorąca kredyt miała inne zobowiązania kredytowe.

Dlatego chciałbym wziąć kredyt na samochód na siebie (jestem studentem).

Jednakże, ponieważ nic nie zarabiam, żadny bank na świecie nie da mi po prostu tak po prostu 20 000 €. A może jednak? Jeśli pokazalibyśmy samochód jako zabezpieczenie? Nie wiem.

W każdym razie, czy możecie podać możliwości otrzymania szybkiego kredytu w wysokości 20 000 € bez przedstawiania zaświadczenia o dochodach?

Można dyskutować o sensie naszej sytuacji, ale taka jest sytuacja. Proszę o zachowanie obiektywizmu.

Pozdrowienia

Napisany przez 6Bankkaufmann
Czy możliwe byłoby, że jako student zostaniesz pożyczkobiorcą, właścicielem nieruchomości będącej zabezpieczeniem oraz poręczycielem, który zarabia pieniądze?
Czy to byłoby możliwe?

Napisany przez sbj

Co jeśli jako student zostaniesz kredytobiorcą, właścicielem nieruchomości, która stanowi zabezpieczenie, a pozostali współmieszkańcy będą zarabiać pieniądze jako poręczyciele?
Czy to byłoby możliwe?

Na razie nie mamy nieruchomości (informacja). Szukamy od miesięcy.