Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: kredyt 20 000 euro

Napisany przez charly75
Cześć drodzy przyjaciele,

O mnie: Mam 20 lat, pracuję jako pielęgniarka w służbie zdrowia w regionalnym szpitalu. Zarabiam od 1800 do 1950 euro NETTO w zależności od zmiany.

Miesięczne wydatki: 110 euro na ubezpieczenie samochodu, 50 euro na abonament telefoniczny.

Potrzebuję tego kredytu jak najszybciej. Chciałabym spłacić go w ciągu 36-48 miesięcy!

Mały problem: mam umowę na czas określony do 01.10.2015.

Nie mam żadnych długów ani negatywnych wpisów w Biurze Informacji Kredytowej!

Czy ktoś może mi szczegółowo pomóc? A może lepiej zrezygnować?

Napisany przez Alex76
Przy kwocie 20 000 euro miesięczne raty będą wynosić od 440 do 540 euro, w zależności od okresu kredytowania! Po co to się robi? Dlaczego ryzykujesz tak ważne / pilne sprawy?

Do czego jest potrzebny ten kredyt? Zwłaszcza biorąc pod uwagę okres zatrudnienia na czas określony, nurtuje mnie pytanie, dlaczego chcesz pożyczyć 20 000 euro, w okresie, w którym, jak na dzień dzisiejszy, przez 75% okresu kredytowania nie będziesz mieć dochodu. Czy zatrudnienie zawsze jest automatycznie przedłużane? Czy od razu znajdziesz kolejną pracę? Planujesz korzystać z zasiłku dla bezrobotnych w trakcie spłaty kredytu?

Ponadto Twoje wydatki są bardzo skromne. Jakie to auto z ubezpieczeniem za 100 euro miesięcznie? Czy może wysoka klasa SF jest spowodowana tym, że jesteś młodym kierowcą? Czy pieniądze są potrzebne na zmianę samochodu?