Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Który broker jest najbardziej odpowiedni dla początkujących?

Napisany przez Daydream75
Cześć,

Jak już wspomniałam, jestem absolutnym nowicjuszem. Ale kiedy już opanuję podstawową wiedzę, którego brokera polecilibyście? Najlepiej chyba z kontem demo, czyż nie zyskuje się raczej na takim koncie?

Daydream

Napisany przez wiener
konto demo jest oczywiście korzystne dla osób, które chcą zdobyć podstawową wiedzę i po prostu spróbować. Wielu brokerów oferuje konto demo dopiero po dokonaniu wpłaty. Oczywiście po otwarciu konta demo można zwrócić pieniądze. Sądzę jednak, że wielu szybko przechodzi z wersji demonstracyjnej na konto z prawdziwymi pieniędzmi, gdy mają już trochę na koncie online + bonus.

Napisany przez finno
Istnieje wiele dobrych stron internetowych porównujących brokerów. Najlepiej wyszukać dostawcę oferującego bezpłatne konto demo i poświęcić sobie czas na testowanie! Najpierw musisz nauczyć się właściwie posługiwać platformą... Na początek poszukaj brokera oferującego konkurencyjne warunki i pracującego bardzo klientoorientowany. Nie zawsze musi to być bank na rogu;-)

Poza tym zdobądź kilka książek, przetestuj kilka strategii... wybierz firmy, które naprawdę Ci się podobają, najlepiej związane w jakikolwiek sposób z Twoją pasją lub hobby...

Pozdrowienia

Napisany przez hoffer
Obecnie również szukam nowego banku z rachunkiem bieżącym i dodatkowym rachunkiem maklerskim. Czy ktoś może polecić jakiś bank? Ostatnio widziałem reklamę Degiro w telewizji. W zasadzie oferta wydaje się niezła, ale trochę mam wątpliwości co do bezpieczeństwa. W Niemczech jest dużo reklamy, ale brakuje regulacji przez BaFin. Czy coś przeoczyłem?