Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Pierwszy krok

Napisany przez PDE
Cześć,

Mam 20 lat, studiuję matematykę, jestem tutaj nowy i interesuję się pieniędzmi. Moje szczególne zainteresowanie skupia się na giełdzie. Moje pytanie brzmi, jak mogę szybko z 400 € zrobić 5000-6000 €. Szybkość niesie za sobą ryzyko, ale jestem tego świadomy. Czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii?

Pozdrowienia

PDE

Ps. Jeśli jestem w złym wątku, przepraszam

Napisany przez Daukind
Cztery razy z rzędu na czarne.

Napisany przez PDE
Proszę, wiem, że pytanie jest trochę naiwne, ale proszę..:/

Napisany przez Daukind
Czy uważasz, że ktokolwiek nadal pracowałby, gdyby istniał sposób na przekształcenie 400 euro w 6000 euro?

Napisany przez PDE
Nie. Innymi słowy, jak mogę jak najszybciej pomnożyć 400 €?

Napisany przez Daukind
Od teraz krążymy w kółko. Odnoszę się do wpisu nr 2

Alternatywnie możesz handlować na Forexie za pomocą ogromnych dźwigni. Osobiście uważam jednak, że opcja #2 jest dla Ciebie bardziej realistyczna.

Napisany przez PDE
Ok. Mimo to dziękuję za Twoje wpisy

Napisany przez Cici
Możesz na przykład kupić gehebelowane opcje Knock-out. Teoretycznie można nimi pomnożyć swoją stawkę w ciągu minut. Jeśli masz trochę więcej czasu, możesz zainwestować w opcje, które są głęboko poza pieniądzem. Im wyższy zwrot, tym jednak większe ryzyko straty, a tutaj wynosi ono niemalże 100%.

Jako matematyk, możesz sam obliczyć, czy nie bardziej opłacałoby się zainwestować te 400 euro w kupony loteryjne.

Napisany przez grib
Wątpię, czy to właściwe podejście do rozpoczęcia handlu. W takim razie lepiej pójść do kasyna, myślę, że szanse przy blackjacku wcale nie są takie złe?!

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]