Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: kredyt na przeprowadzkę pomimo wpisu w Schufie.

Napisany przez felix-hv
Cześć Kochani,

Po pierwsze, chciałbym opisać moją sytuację: Jestem jeszcze dość młody, mam 25 lat, pracuję jako inżynier w dużej firmie motoryzacyjnej na czas nieokreślony i moje wynagrodzenie netto wynosi około 2600€ jako osoba samotna...

Teraz do mojej prośby: Chciałbym wprowadzić się do mojego pierwszego własnego mieszkania, ale potrzebuję pieniędzy na meble itp., ponieważ nie mam oszczędności. Bardzo dobrze byłby kredyt w wysokości 5000€.

Ponieważ popełniłem błędy w przeszłości, kiedy byłem młodszy, moje punkty w biurze informacji kredytowej wynoszą tylko 15%, co oznacza, że nie dostałbym kredytu.

Jakie są moje możliwości? Bank kredytowy Sigma wypada dla mnie.

Dziękuję z góry za poświęcony czas

Napisany przez 6Bankkaufmann
Możliwe, że kredyt ratalny jest jednak możliwy. Zależy to od dalszych szczegółów.

Napisany przez Suxxess
Jak z kredytem pracodawcy? Zapytaj o nie, ponieważ chodzi o to, aby upewnić się, że zawsze będziesz na czas w pracy, skracając czas dojazdu. A co ze znajdowaniem się jeszcze na okresie próbnym?

Napisany przez felix-hv
Nie wiedziałem, że mój pracodawca udziela kredytów tylko za pośrednictwem własnego banku. Pracuję w Volkswagenie od 2006 roku (wtedy zacząłem praktyki) i dlatego nie mam okresu próbnego.

Napisany przez Gell

Sigma Bank kredytowy odpada dla mnie

…..25 lat, niezwiązany z zabezpieczeniami i nieograniczony zatrudnieniem (od co najmniej 36 miesięcy?), zarobki wynoszą około 2600€ netto jako singiel…..
Tak naprawdę idealne warunki do złożenia wniosku o pożyczkę w wysokości 5000 euro w SigmaBank i uzyskania jej bez problemu.
Obywatel niemiecki?
Gdzie tak naprawdę boli but? (jeśli wolno spytać)

Prawda

Napisany przez felix-hv