Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych tematów związanych z finansami.

Re: Czy istnieje coś takiego jak doradztwo w zakresie zakupu nieruchomości?

Napisany przez HenryReimann78
Cześć drodzy członkowie społeczności,

Mam pilne pytanie, na które potrzebuję odpowiedzi.
Mam teraz trzydzieści parę lat, od roku mam wyższą pozycję w firmie i w związku z tym także większe dochody. Ponadto odziedziczyłem pewną kwotę po zmarłych rodzicach, więc stopniowo zaczynam zastanawiać się nad dodatkowymi środkami na starość (oprócz prywatnej emerytury).

Doszedłem do wniosku, że inwestycja w nieruchomość może być dobrym pomysłem. Ponieważ jednak jestem laikiem w tej dziedzinie, mam pytanie, do kogo powinienem się zwrócić w tej sprawie. Do banku, doradcy finansowego, doradcy majątkowego? Kto może mnie tu doradzić? Czy istnieje coś takiego jak doradztwo dotyczące zakupu nieruchomości? Jeśli tak, to proszę o rzetelną informację!

Napisany przez brainy
Nieruchomości jako inwestycja (czyli: więcej niż 4 jednostki) moim zdaniem nie powinny być podejmowane bez własnej wiedzy (zarówno budowlanej, jak i finansowej). Praktyka pokazuje, że wielu jest przeciążonych.

Prawdziwych doradców jest prawdopodobnie również niewielu. Biegli budowlani czasami mogą pomóc, jeśli chodzi o jakość budowy.

Inwestowanie swoich pieniędzy w pojedynczą jednostkę (najlepiej nową, w jak najlepszej lokalizacji, z jak najbardziej korzystnym zwrotem z najmu) stanowi oszacowane ryzyko przy dobrych dochodach. Może być interesująca nieruchomość, którą chce się później samemu używać.

Napisany przez 6Bankkaufmann
@HenryReimann78 w którym obszarze kodowym pocztowym Pan/Pani mieszka?

Napisany przez Four AIR