Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Pytanie dotyczące kredytu

Napisany przez Diefrage
Cześć,

Mam pytanie, ponieważ nie mam dużego doświadczenia w tej dziedzinie.
Rozważam zakup mieszkania na własność, po długim poszukiwaniu udało mi się znaleźć odpowiednie.
Potrzebny byłby kredyt w wysokości około 61 000 euro (koszty notarialne, podatek od nabycia nieruchomości wszystko wliczone). Mam również wkład własny, chociaż nie aż 20%, ale prawie.

Czy to byłoby trudne do uzyskania?

Zarabiam 1400 euro netto, a niektóre miesiące nawet więcej. Umowa jest oczywiście na czas nieokreślony.

Będę wdzięczny za opinie.

Napisany przez axelwalldorf
Cześć,
to może być bardzo zróżnicowane w zależności od kredytu. Najlepiej skontaktować się z różnymi kredytodawcami i zapytać bezpośrednio. W ten sposób otrzymasz najbardziej pewne odpowiedzi.
Pozdrowienia i powodzenia!

Napisany przez 6Bankkaufmann
Ważne jest, abyś miał koszty dodatkowe zakupu w postaci kapitału własnego.
W tym przypadku tak się dzieje. Ponadto, warto posiadać kolejne 10% kapitału własnego w stosunku do ustalonej notarialnie ceny zakupu. W ten sposób pokryje to w przybliżeniu 20% kapitału własnego.
Jeśli nie masz innych długów, to finansowanie jest całkowicie możliwe.

Czy mieszkanie wymaga remontu?

Napisany przez Diefrage
procenty pasują. Teraz jestem ciekawy, jak zareaguje bank.

Napisany przez Kass Finanz
Koszty dodatkowe nabywających są pokrywane za pomocą kapitału własnego. Dodatkowy kapitał nie jest potrzebny do sfinansowania całej sumy zakupu. To są najlepsze warunki do uzyskania korzystnego finansowania budowlanego.
Ewentualne remonty, które zwiększają wartość, mogą być również uwzględnione w finansowaniu w korzystny sposób.
Ważne jest, aby nie akceptować warunków tylko od jednego banku. Porównanie warunków może się opłacić.

Napisany przez Diefrage