Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy dotyczące surowców, metali szlachetnych i metali.

Re: Kup miedź, ropa naftowa, broker online, zlecenie.

Napisany przez EnjoyeD
Cześć społeczności,

ponieważ niestety nie mogę handlować surowcami na platformie online brokera DeGiro, chciałbym się tutaj poinformować:

a.) gdzie jest to możliwe,
b) jak to działa.

Informacje na temat ropy naftowej znam z Commerzbank jako LIGHT SWEET CRUDE OIL FUTURE (WTI). Patrząc na wykres z ostatnich 2 lat, można zauważyć, że cena ropy naftowej jest bardzo niska.

To samo dotyczy miedzi.

Teraz chciałbym wiedzieć, jak mogę zainwestować w te dwie surowce w formie papierów wartościowych. Chciałbym obserwować sytuację przez około rok i zatrzymać je w przypadku utraty wartości rynkowej.

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z CFD-ami. Czy w ogóle jest możliwe, to co mam na myśli, czyli kupowanie akcji i sprzedawanie ich po określonym czasie?

Z poważaniem,

EnjoyeD

Napisany przez 6Bankkaufmann
Jeśli nie znasz się na CFD, to lepiej się nimi nie zajmuj.
Inwestowanie w surowce, takie jak akcje, jest możliwe. Jednak ponieważ są one głównie wyceniane w dolarach, warto rozważyć produkt Quanto lub zabezpieczony przed ryzykiem walutowym.
Takie produkty oferowane są przez różnych dostawców usług bankowych.

Napisany przez EnjoyeD
Zarejestrowałem się w dwóch brokerach online.

Raz na https://www.zoomtrader.com
Ale są oni niesolidni

i na https://www.comdirect.com
Jednak chcę się najpierw zaznajomić z nimi.

Co dokładnie oznacza Quanto lub zabezpieczony walutowo produkt?
Przeczytałem o tym na https://www.boerse.de/boersenlexikon/Quanto.

Napotykam tam na wyrażenia obce jak bazowa jednostka & spread.
Dlatego przeczytałem o tym na https://de.wikipedia.org/wiki/Spread_%28Wirtschaft%29, ale przykłady są zbyt skomplikowane.

Teraz skupię się na comdirect.

Z poważaniem

EnjoyeD

Napisany przez Cici