Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Hipoteka, kredyty, przekroczenie konta itp. Chcę teraz zrobić to lepiej!!!

Napisany przez Fastunsichtbar
Witajcie drodzy członkowie forum, najpierw kilka słów o mnie:

Jeśli nie jestem w odpowiednim dziale, proszę o wybaczenie i ewentualne przeniesienie mojego postu.

Na wstępie: nazbierałem dość dużo długów z powodu złego zarządzania pieniędzmi oraz rozwodu i chcę lub muszę dokonać pewnych zmian!

Jestem mężczyzną, mam 44 lata i mieszkam w Bremie, dzielnica Osterfeuerberg (Walle). Jestem wykwalifikowanym mechanikiem obrabiarkowym (frezer CNC), pracuję jednak od ponad 15 lat jako mechanik przemysłowy i ślusarz (przetwórstwo metali, szczególnie stali nierdzewnej). Przez ponad 4 lata pracuję u obecnego pracodawcy (produkcja maszyn specjalnych) na umowę o pracę na czas nieokreślony. Miesięczne wynagrodzenie netto wynosi 1680,00 euro na podstawie klasy podatkowej 2.

Mam 2 synów (15 i 17 lat) i jestem oficjalnie rozwiedziony od 06.02.2015 r. Jedno dziecko (15-latek) mieszka ze mną, a drugie (17-latek) z moją byłą żoną. Nie płacimy sobie wzajemnie alimentów, co również zostało spisane (choć nie jest to w 100% wiążące prawnie...). W związku z tym otrzymuję również 188 euro zasiłku rodzielnego.

Właśnie poznaliście moje dochody: 1868 euro / miesiąc wraz z zasiłkiem rodzielnym.

Mieszkam we własności:

W 1998 roku (po śmierci mojej matki) przejąłem Dom rodzicielski w Bremie, dzielnica Osterfeuerberg (szeregowiec) i zaciągnąłem kredyt hipoteczny w związku z wypłatą mojemu bratu (jedynemu rodzeństwu) oraz planowanymi pracami renowacyjnymi. Mój ojczym podarował mi swoją dziedziczną część (50%) w 1998 roku.