Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Pierwsze kredyt na Mieszkanie dla Małej Kwoty

Napisany przez Hamburgjung
Cześć,

Chciałbym się ożenić pod koniec lata i najlepiej przeprowadzić się do mojego pierwszego własnego mieszkania w Hamburgu.

Problem polega na tym, że pracuję od około 5-6 miesięcy w dużej sieci sklepów elektronicznych i obecnie mam umowę o pracę na czas określony.

Jednakże spodziewam się z dużym prawdopodobieństwem, że w ciągu najbliższych 1-2 miesięcy otrzymam umowę o pracę na czas nieokreślony ze względu na moje dobre wyniki.

Ponieważ nie mam oszczędności,
W takim przypadku chciałbym wziąć niewielki kredyt. Kwota wyniosłaby około 5-7 tysięcy euro.
Teraz moje pytanie brzmi,
Jak najlepiej to zorganizować teraz?

Czy byłbym w stanie otrzymać kredyt w banku pomimo nowej pracy i braku oszczędności, ale z umową o pracę na czas nieokreślony?

Rozważałem skorzystanie z auxmoney, ale tam oprocentowanie wynosi aż 15,8 procent.

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i pomoc

Napisany przez 6Bankkaufmann
W przypadku umowy o pracę na czas nieokreślony powinny być możliwe znacznie lepsze oprocentowanie.

Napisany przez Alex [CryptoMod]
Propozycja:
Zakupy na początek w sklepie z artykułami używanymi?
Tam salon i inne meble mogą kosztować od 300 do 500 EUR.....

Napisany przez Macca
Zazwyczaj nie powinno być problemu z dostaniem kredytu na sumę. Musisz jednak koniecznie mieć kogoś, kto cię poręczy i zapewni zabezpieczenie (mama, tata, przyjaciel itp.), w przeciwnym razie może być trudno. Jak planujesz spłacić pieniądze, czy zostanie ci coś na koniec miesiąca? Jeśli bank zobaczy, że ledwo wiążesz koniec z końcem, niestety nie udzielą ci kredytu. Istnieje wiele czynników, które trzeba uwzględnić, aby otrzymać kredyt!

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]