Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy podatkowe, takie jak podatek od zysków kapitałowych, podatek dochodowy od kapitału, podatek od nieruchomości i wiele innych.

Re: Pytanie dotyczące zeznania podatkowego dotyczące ulgi dla dojazdów do pracy oraz ubezpieczenia samochodu.

Napisany przez Break
Cześć drodzy parafianie, mam krótkie pytanie. Jestem studentem i z tego co wiem, mogę skorzystać tylko z ulgi na dojazdy do pracy i nie liczyć przejechanych kilometrów do szkoły. Jak jest w takim razie z ubezpieczeniem samochodu? Czy mogę skorzystać z ulgi na dojazd oraz na ubezpieczenie samochodu? Czy to jest możliwe?

Kiedy jeszcze pracowałem, ktoś mi powiedział, że jeśli nie uwzględniam przejechanych kilometrów, to mogę korzystać z ulgi na ubezpieczenie samochodu.

Mam nadzieję, że moje pytanie jest zrozumiałe.

Re: Pytanie dotyczące zeznania podatkowego dotyczące ulgi dla dojazdów do pracy oraz ubezpieczenia samochodu.

Napisany przez xlarge
Ulgowe za dojazdy wynoszą 30 ct za każdy kilometr dystansu dziennie.
Jednakże możliwe jest odliczenie przejechanych kilometrów podczas wizyt na targach lub rozmów kwalifikacyjnych.
Warto jednak pamiętać, że jako student musisz najpierw zarobić odpowiednią kwotę, aby się to opłacało.

Napisany przez Hanomag

Jestem studentem i moim zdaniem mogę odliczyć tylko koszty dojazdu do pracy, a nie przejechane kilometry do szkoły. Jak jest z ubezpieczeniem samochodu osobowego? Czy mogę odliczyć zarówno koszty dojazdu, jak i ubezpieczenie samochodu osobowego? Czy to możliwe?

Koszty przejazdu lub koszty dojazdu do pracy mogą zostać odliczone jako koszty uzyskania przychodu. Koszty związane z ubezpieczeniem OC pojazdu są dodatkowo uwzględniane jako odliczenia od dochodu. W przypadku osoby o niskich dochodach, odliczenia te zazwyczaj prowadzą do oszczędności.

Napisany przez ErikL