Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: kredyt hipoteczny w DSL Bank

Napisany przez Alex25go
Witamy wieczorem,

moi żona i ja znaleźliśmy naszą wymarzoną nieruchomość. Oto kilka informacji:

Cena zakupu: 120 000 euro
Koszty dodatkowe: 8400 euro
Modernizacja: 6000 euro
Wkład własny: nie zostanie wniesiony.

Informacje o nas:
29 lat i 27 lat
Pracuję w służbie publicznej od 2011 roku, zarobki około 2200 euro
Ona jest aktualnie na urlopie rodzicielskim, 640 euro
Świadczenie rodzinne: 188 euro

Obciążenia obecnie: kredyt samochodowy wynoszący 460 euro oraz 2 inne kredyty, które zostaną spłacone z wkładu własnego, około 6000 euro.

Skorzystaliśmy z oferty finansowej na nieruchomość z banku DSL, za pośrednictwem pośrednika (Dr. Klein). Bardzo bym się ucieszył, gdyby ktoś mógł to przeczytać.

Bank DSL: 66 000 euro, oprocentowanie 2,33%, okres obrót 15 lat, 2% spłaty
Bank KfW: 50 000 euro, oprocentowanie 1,45%, okres obrót 10 lat
Bank Hanseatic: 18 600 euro, oprocentowanie 5,82%, okres obrót 5 lat

Cała rata: 548 euro.

Mam teraz tę ofertę do podpisania, ale chciałbym się jeszcze zabezpieczyć.
Czy uważacie, że podpisując ją, z moimi informacjami przejdziemy pozytywnie?
Z góry dziękuję.

Z poważaniem
Göhler

Napisany przez Daukind
Krótko i zwięźle: Tak

Napisany przez NaTwoim13
Ale nawet Hanseatic Bank, za droga w tej sytuacji! Hanseatic Bank minimum 0,54%, KfW 0,05% i główna pożyczka 0,1% są zbyt drogie. W takim przypadku rata wynosi 521 euro. Udział Hanseatic Bank w wysokości 18 600 euro należy obniżyć do 15 900 euro, zwiększając odpowiednio główną pożyczkę. Z jakiego regionu pochodzisz? Jakie prace modernizacyjne są planowane? Czy wykonasz je we własnym zakresie?

Napisany przez 6Bankkaufmann