Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: Pomoc dla prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych?

Napisany przez spaceflight81
Cześć,

moim doradcą MLP otrzymałem następujące oferty dotyczące prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego w Barmenii i Inter:
Barmenia:
VHV2A+, VZN+, Travel-m, PVN, TM42+
Całość ma kosztować 573,06€.

Inter:
JAU, JEU, AV-W, PVN, TMA6U

Całość ma kosztować 571,94€.

Jestem lekarzem, mam 35 lat, jestem jeszcze zatrudniony i dotychczas w pełni zdrowy.

Czy ta oferta jest w porządku, czy za droga i z nadmiernym ubezpieczeniem?

Pozdrowienia

Napisany przez 2titan1981
nie powinno się tego uzależniać od kosztów, ale od świadczeń. Jednak żaden laik nie jest w stanie tego ocenić, nie znając warunków umowy.

Moja wskazówka: zwróć się do niezależnego maklera specjalizującego się w ubezpieczeniach zdrowotnych. Powinien znać warunki umowy i być w stanie udzielić ci dobrych rad. Ponieważ prawdopodobnie będziesz miał to ubezpieczenie do końca życia... Warto skorzystać z pomocy specjalisty. Prawdopodobnie także specjalisty od emerytur. Nie ma znaczenia, czy będziesz potrzebował większych świadczeń.

Zastanów się z góry, czego chcesz i czego potrzebujesz, jako lekarz prawdopodobnie wiesz więcej na ten temat niż inni. Zwłaszcza to, czego nie chcesz i dlaczego.

Napisany przez uwehaensch
NIKOMU nie wolno odpowiadać na to pytanie!

Wyraźnie zaoferowano dwa rodzaje stawek dla lekarzy, co zasadniczo jest w porządku. Jednakże tylko dlatego, że jest tam napisane lekarz, nie oznacza to wcale, że są to najlepsze, najbardziej odpowiednie i odpowiednie dla Ciebie stawki. Osobiście uważam, że Inter jest problematyczne, nawet jeśli negatywne punkty (rozmiar, stabilność składki, bilans) w przypadku stawek dla lekarzy w przeszłości nie były aż tak istotne.

Jak doszło do tych dwóch ofert?