Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Karta kredytowa dla Chin

Napisany przez CircDAG
Cześć,

jestem na stażu w Chinach od połowy sierpnia przez co najmniej 2, a być może 4 miesiące.
W tej sytuacji najlepszym środkiem płatniczym wydaje się być karta kredytowa. Po przeprowadzeniu pewnych badań, okazało się, że jednym z popularnych dostawców jest. Chciałbym jednak zasięgnąć opinii doświadczonych i przede wszystkim niezależnych osób.

Moja sytuacja: Mam 22 lata i obecnie jestem studentem na ostatnim semestrze. Prawdopodobnie zostanę skreślony z uczelni dnia 30.09.2016, czyli w trakcie mojego pobytu. Moje dochody miesięczne to przyjazne wsparcie od rodziców i obecnie wypłacane stypendium. Na szczęście udało mi się zebrać pewne oszczędności, co może być interesujące dla banków. Obecnie moim bankiem jest lokalna kasa oszczędnościowa, w której mam zwykłe konto bez karty kredytowej.

Oczywiście, najpierw przeprowadziłem badania online dotyczące karty kredytowej od kas oszczędnościowych, ale wydaje mi się, że nie jest to zbyt przejrzyste, zwłaszcza jeśli chodzi o faktyczne koszty. W trakcie dalszych badań często wspominano o karcie kredytowej DKB Cash jako zwycięzcy testów. Brzmi całkiem dobrze. Muszę jednak przyznać, że system wielu różnych kart kredytowych jest dla mnie nadal dość obcy i nie wiem, na co naprawdę zwracać uwagę.

Kryteria prawdopodobnie obejmują:
brak ograniczeń dotyczących wypłat możliwie niskie koszty (tak naprawdę nie będę już z niej korzystał po moim pobycie) łatwe wypłacanie w Chinach łatwa i tania przelew pieniędzy z kasy oszczędnościowej do nowego dostawcy brak potrzeby dodatkowych usług (nie słyszałem zbyt wiele dobrego o ubezpieczeniach podróżnych itp.)

Czy są jeszcze jakieś inne rzeczy, na które powinienem zwrócić uwagę? Czy istnieją zalecane dodatkowe usługi?