Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Oferta pożyczki w wysokości 11.000 euro od osoby prywatnej - zabezpieczenie polisą ubezpieczeniową

Napisany przez Policendarlehen
Szanowni Państwo,

mam 60 lat, pracuję w tym samym przedsiębiorstwie od 1985 roku i szukam nieskomplikowanej pożyczki w wysokości 11 000 euro z natychmiastową wypłatą za pośrednictwem tej platformy. Jako zabezpieczenie służy pożyczka ubezpieczeniowa.

Zabezpieczyłem swoje ubezpieczenie na życie z funduszem inwestycyjnym, jednak wypłata pożyczki nastąpi nie wcześniej niż 01.08.2016. Ponieważ jednak potrzebuję tej pożyczki na prywatne zakupy, a transakcja ta musi zostać dokonana teraz, ta wypłata jest dla mnie zbyt późno.

Mam nadzieję, że znajdę tutaj prywatnego inwestora, który będzie w stanie udostępnić mi wspomnianą kwotę gotówki w krótkim terminie. Zwrot pożyczki odbywa się w 100% najpóźniej wraz z wypłatą pożyczki ubezpieczeniowej w sierpniu 2016 roku.

W przypadku poważnych ofert z uczciwymi odsetkami, będę wdzięczny za prywatną wiadomość od Państwa.

Re: Oferta pożyczki w wysokości 11.000 euro od osoby prywatnej - zabezpieczenie polisą ubezpieczeniową

Napisany przez 6Bankkaufmann
@Policendarlehen, szukasz więc inwestora, który udzieli Ci kwoty na 3 tygodnie, a jako zabezpieczenie posłuży polisa?
W rzeczywistości również banki lub instytucje zgłaszają przeniesienie praw do instytutu.
Ponieważ zastaw/przeniesienie musi być zgłoszone instytutowi.
W przeciwnym razie nie jest to bezpieczeństwo dla inwestora.
To na pewno jest możliwe w sposób nieskomplikowany, ale wszystko to wymaga czasu.
Jak wysoka jest polisa z wartością wykupu?

Napisany przez MC Muffin