Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Nowicjusz z pytaniami dotyczącymi kart kredytowych, PAYBACK.

Napisany przez Fidelius
Cześć.

Nie miałem jeszcze umowy o kartę kredytową, ale właśnie zainteresowała mnie oferta karty PAYBACK American Express. Ponieważ korzystam z PAYBACK i nie znam się na umowach kredytowych, widzę same korzyści, co w rzeczywistości nie jest możliwe.

Przeczytałem już zwykłe wady i porady odnośnie kart kredytowych na stronie kreditkarten.im/kreditkarte-vorteile-und-nachteile. Jednakże, informacje te powtarzają się prawie wszędzie w internecie i wydają mi się zbyt ogólne.

Jakie są najważniejsze kwestie, które trzeba wyjaśnić przed zawarciem umowy? Na jakie problemy z kartami kredytowymi lub ich firmami można się natknąć później, na które nie zostało mnie wcześniej zwrócone uwagi? Czy istnieją karty kredytowe, których należy unikać?

Napisany przez Daukind
Karta kredytowa staje się problemem tylko wtedy, gdy wydajesz pieniądze, których nie masz.

Napisany przez 2titan1981
Karta American Express jest znacznie mniej akceptowana niż inne karty kredytowe (VISA, Mastercard)
Payback będzie dokładnie wiedzieć, gdzie, kiedy i do czego używasz karty kredytowej, nawet poza światem Payback
Karta kredytowa musi pasować do Ciebie, a nie odwrotnie. Musisz więc już wcześniej wiedzieć, gdzie będziesz jej używać (ile, jak często i gdzie). W przeciwnym razie może okazać się drogie, jeśli użyjesz jej nieprawidłowo.

Napisany przez ADMCI4