Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: kredyt pilota w Schufie

Napisany przez TheUhu
Cześć, Mam pytanie: Jestem obecnie studentem i rozpoczynam w czerwcu szkolenie pilota. Potrzebuję kredytu z banku Degussa na ten cel. Bank wymaga, abym nie miał negatywnych wpisów w Schufa. Dlatego zakupiłem Schufakompakt-Online, aby to sprawdzić. Moje wyniki to 88,40. Jednak nie potrafię tego wytłumaczyć, ponieważ nie mam żadnych małych pożyczek ani innych zobowiązań. Zakupiłem jedynie 2-3 razy coś przez Klarna i zawsze opłacam rachunki na czas. Czy to może obniżyć mój wynik i czy to już jest uznawane za negatywny wpis w Schufa? Będę wdzięczny za pomoc.

Napisany przez florianmeier
Tak, KLARNA obniża wynik. Miałem to już kiedyś. Wystarczy jedno zapytanie o Klarnę. Moim zdaniem wtedy u mnie nie było jasnego powiadomienia o Schufa. Sklep z przebrzydłościami!
Poza tym: Kilka razy przeprowadziłeś się? To również nie jest dobre dla wyniku.

Napisany przez TheUhu
Przeprowadziłem się 3 razy. W przypadku Otto można było wybrać 100-dniową przerwę w spłacie, która służyła jako kredyt, ale już spłaciłem tę kwotę w terminie i oczywiście bez upomnień, zwłoki lub innych podobnych sytuacji. Czy to wszystko są negatywne wpisy?

Napisany przez Daukind

Czy to wszystko są negatywne wpisy?

Nie.
Twój wynik nie jest imponujący, ale zgodnie z Twoimi relacjami nie ma żadnych negatywnych wpisów.

Napisany przez TheUhu
Oczywiście, dzięki. Czy po pierwszych zarobkach jako pilot poprawia się sytuacja finansowa?

Napisany przez florianmeier
Schufa to czysty kalkulator prawdopodobieństwa.

Istnieje 88,4% prawdopodobieństwa, że spełnisz swoje zobowiązania płatnicze.

To prawdopodobieństwo jest obliczane na podstawie określonych kryteriów.