Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: kredyty dla studentów?

Napisany przez mendax
Dobry wieczór! Potrzebuję w możliwie szybkim czasie około 500-1500€, ale jestem obecnie studentem i nie mam pracy. Jednakże niedługo zacznę pracować, ponieważ właśnie się przeprowadziłem i mógłbym łatwo spłacić kredyt. Czy istnieje możliwość otrzymania kredytu online bez zaświadczenia o zarobkach? Byłbym gotów zapłacić wyższe odsetki. Jeśli byłoby możliwe uzyskanie 1500€, byłbym gotów zapłacić do 500€ odsetek, pod warunkiem że otrzymam pieniądze szybko i niezawodnie.

Napisany przez schunckt
Za zgodą rodziców możliwie...
T.

Napisany przez schipplp
Może spróbujesz kredytów P2P...
auxmoney, smava...
Czy już na nie spojrzałeś?

Napisany przez Stefanos
Myślę, że auxmoney ma odpowiednie oferty dla studentów, ale najlepiej samodzielnie poszukać i zobaczyć, co pasuje do twojej sytuacji.

Napisany przez schipplp
Dokładnie! I najlepiej opisz konkretnie swoją sytuację i do czego potrzebujesz pieniędzy... Zawsze zwracam na to uwagę jako inwestor (czyli jak ktoś obchodzi się z moimi pieniędzmi)...

Napisany przez peer
500€ Oprocentowania od 1500€? To szaleństwo!
Czy rodzice/ krewni nie mogą chwilowo pomóc? To przecież groszowe pieniądze dla przeciętnego pracownika.

Napisany przez Anne-Katrin
Do czego potrzebujesz takiej gotówki i tak pilnie, że chętnie zapłacisz 500 euro?? I kto pobiera takie odsetki? Nie daj się oszukać!

Napisany przez Grossfuss
Jeśli nie potrzebujesz pieniędzy pilnie i jakoś inaczej sobie poradzisz, to gorąco zalecam Ci nie brać tej pożyczki. Kwota nie jest na tyle wysoka, żeby stanowiła różnicę między życiem a śmiercią... Czy rozmawiałeś już z rodzicami, czy mogliby Ci pomóc? W przeciwnym razie sugeruję zapytać w swoim banku o kredyt odnawialny, być może doradca zgodzi się na rozsądną kwotę!