Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Karta kredytowa z odroczonymi płatnościami - dochód minimalny, limit transakcji.

Napisany przez oldfashioned
Z uwagi na obecny deficyt chciałbym ubiegać się o kartę kredytową typu revolving. Moje miesięczne dochody netto wynoszą stałe około 400€ (na pół etatu). Nie mam żadnych stałych miesięcznych kosztów. Nie płacę czynszu. Nie mam żadnych wpisów w Schufa ani Infoscope. Nie posiadam również żadnego majątku. Jestem pełnoletni.

Poszukuję karty kredytowej, która umożliwi mi wypłatę każdego miesiąca od 200 do 500€, ale początkowo spłacanie tej kwoty w bardzo niskich miesięcznych ratach (np. 30€).

Ponieważ nie mam doświadczenia z kredytami ani kartami kredytowymi, chciałbym wiedzieć, czy taki limit dostępny przy moich dochodach jest realistyczny, czy też powinienem całkowicie zapomnieć o tym pomysle. Z góry dziękuję.

Dodatkowa informacja: Niestety, przez pomyłkę umieściłem wpis w niewłaściwym podforum. Proszę przenieść, dziękuję.

Re: Karta kredytowa z odroczonymi płatnościami - dochód minimalny, limit transakcji.

Napisany przez Daukind
Wejdziesz w wir spadkowy i odsetki cię zjedzą, ale proszę:
Karta kredytowa Advanzia
Alternatywnie: Barclaycard (ale nie mam pojęcia, czy to zadziała bez zaświadczenia o dochodach)
Obydwie firmy nie są tak rygorystyczne jeśli chodzi o zdolność kredytową...

Dziękuję za wskazówki. Dochód, choć niewielki, potrafię udokumentować.

Zakładając, że złożę wniosek o kartę Barcley Card New Visa, wypłacę 300 € każdego pierwszego dnia miesiąca i spłacę co najmniej (2% całkowitego obciążenia) kwoty minimalne przed pierwszym dniem każdego kolejnego miesiąca, czy moje obliczenia na 12 miesięcy są poprawne?

Kwota pożyczki: 3600 €
Rata 1: 6 €
Rata 2: 11,88 €
Rata 3: 17,64 €
Rata 4: 23,29 €
Rata 5: 28,82 €
Rata 6: 34,24 €