Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Zakup domu i spłata kredytu prywatnego

Napisany przez Friesenjung
Cześć, chciałbym dowiedzieć się, czy moje plany są możliwe w ten sposób?

Jestem 30-letni, żonaty i mam dwoje dzieci. Pracuję od 10 lat w tej samej firmie i zarabiam 2700 € netto. Moja żona ma zamiar wrócić do pracy w sierpniu, zarabiając około 1000 € netto + zasiłek rodzinny.

Na razie nie chcę brać pod uwagę dochodu mojej żony (okres próbny).

Teraz odnośnie mojego planu zakupu. Mamy możliwość od rodziny przejęcia domu, który wynajmujemy od 2013 roku, za 120 000 €. Dom ma wartość rynkową około 200 000 €.

Mam jeszcze trzy kredyty o łącznej pozostałej kwocie 38 000 €, które chciałbym także refinansować.

Jak najlepiej sfinansować coś takiego? Które banki lub kasy oszczędnościowo-budowlane są otwarte na takie rozwiązania?

Dziękuję z góry!

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć Friesenjung
większość banków nie finansuje takich projektów.
Nawet jeśli według Ciebie wartość rynkowa wynosi 200 000 EUR, dla banku liczy się przede wszystkim notarialna cena zakupu w wysokości 120 000 EUR.
W zasadzie możliwe jest jednak refinansowanie ceny zakupu, kosztów pobocznych zakupu oraz 3 kredytów.

Napisany przez NaTwoim13
To pytanie jest o wiele bardziej, jak wysokie są miesięczne obciążenia, a przede wszystkim, kto w rodzinie sprzedaje im ten Dom?

Cześć, dzięki najpierw za odpowiedzi!
Dom zostanie nam sprzedany przez mojego teścia...
Obecnie płacimy 820€ ratalnie i 650€ czynszu za Dom.
Mam nadzieję, że to trochę pomoże!
Pozdrawiam serdecznie, Friesenjung

Napisany przez NaTwoim13
Nie widzę w tym fundamentalnego problemu. <
> <