Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Potrzebna pilnie pożyczka

Napisany przez Tanni
Przebywam w trudnej sytuacji i pilnie potrzebuję pożyczki w wysokości 15 000 €, aby uregulować długi. Niestety mam negatywną historię w biurze informacji kredytowej i niską zdolność kredytową, w którą niestety przypadkowo wpadłam. Z powodu bardzo złego związku i straty dziecka wpadłam niestety w dołek. Rozstałam się i teraz powracają stare długi, które koniecznie chcę uregulować, aby móc zacząć od nowa. Jestem technikiem przemysłowym i mam stałe zatrudnienie. Jednakże nie mogę otrzymać kredytu i chciałabym to zmienić. Proszę o pilną pomoc. Proszę o kontakt mailowy lub pisemny od osób, które chciałyby mi pomóc.
Pozdrowienia
Tanja

Napisany przez Daukind
Nikt ci nie pożyczy 15 000 euro. Nawet nie 150,00.

Napisany przez matti85
istnieją tylko następujące możliwości:
1. pożyczka od pracodawcy, jeśli to możliwe
2. Ustalenie rat z wierzycielami
Jeśli nie będziesz w stanie zapłacić, zostanie zająć.

Napisany przez Tanni
Pracodawca nie udzielił mi jeszcze pożyczki.
Raty są niemożliwe, ponieważ mam już zajęcie komornicze i nic mi nie zostaje. Byłem również prawnikiem w biurze windykacji. Nie jestem głupi. Potrzebny jest mi jedynie kredyt.

Napisany przez Daukind

Pracodawca nie zgodził się udzielić pożyczki.
Odrzućmy możliwość spłaty raty, ponieważ mam już zajęcie komornicze i nie zostaje mi nic. Byłem również w biurze długów i skorzystałem z usług adwokata. Nie jestem jednak cwałowany. Pomocna byłaby jedynie pożyczka.

Pozostaje Ci kwota wolna od zajęcia, która wynosi około 1100 euro. Raczej nie będziesz miała więcej, dopóki nie spłacisz swoich długów. Nie otrzymasz kredytu.

Napisany przez Tanni
Dziękuję za Twoje pozytywne słowa.
Nie tracę nadziei, alimenty muszą zostać wypłacone.