Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące innych form finansowania, leasingu, oszczędzania na budowę domu, narzędzi finansowych itp.

Re: Inwestorzy wynajmujący mieszkania pokojowo studentom.

Napisany przez Hendrik04
Cześć,

jestem studentem i dlatego dobrze znam podaż i popyt na mieszkania. Wkrótce zamierzam kupić mieszkanie z dwoma pokojami, które znajduje się 5 minut od uczelni, i wynajmować pokoje za 320€ i 340€. Chciałbym wykorzystać to mieszkanie jako wkład do spółki z o.o. i znaleźć inwestora, który zainwestuje pieniądze w kolejne mieszkania. Na obecnym mieszkanie, które mogę kupić za własne pieniądze, chciałbym odzyskać zainwestowaną kwotę po 3 latach (!).

Być może postaram się znaleźć bank, który udzieli mi kredytu w wysokości tylko 50% wartości rynkowej mieszkania, aby móc kupić kolejne. Czy uważacie, że jest realne znalezienie prywatnego inwestora lub przekonanie banku do udzielenia pożyczki spółce z o.o. w takich warunkach?

Napisany przez Daukind
Jaki zardzewiały budynek kosztuje mniej niż 25 000 euro?
Dlaczego inwestor miałby Ci pożyczyć pieniądze, zamiast po prostu samemu kupować mieszkania?
Widać, że trwają wakacje semestralne...

Napisany przez Sephir0th
Mogę się tylko zgodzić. Miesięczny czynsz w wysokości powyżej 300€ za pokój wymaga naprawdę dobrej lokalizacji i bez zarzutu mieszkania, którą raczej nie jest możliwe zrealizować za 25000€. Coś w tej historii jeszcze nie gra. Wnioskowanie Jestem studentem i dlatego doskonale znam się na rynku nieruchomości wydaje mi się trochę dziwne.

Zresztą, banki są szczególnie ostrożne przy udzielaniu kredytów firmom z ograniczoną odpowiedzialnością, ponieważ odpowiedzialność ta jest ograniczona do majątku spółki.

Napisany przez Hendrik04

Co za rudera nie kosztuje nawet 25 000 euro?
Dlaczego inwestor miałby pożyczyć ci pieniądze, zamiast po prostu kupić mieszkania samemu?
Widać, że są wakacje semestralne...

Cytat od Sephir0th