Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Poszukujemy pilnie kredytu.

Napisany przez MarKau
Cześć. Jesteśmy zainteresowani kredytem. Potrzebujemy 50000 [url]euro[/url] na [url]refinansowanie[/url]. Możemy spłacać do 500 [url]euro[/url] miesięcznie. Pracuję w dużym zakładzie od 1999 roku na zmiany. Miesięczny dochód wynosi 2450 [url]euro[/url], wszystko udokumentowane. Być może są ludzie, którzy chcą i mogą pomóc.
PS: Proszę o oferty poważne, bez opłat wstępnych. Nie interesują nas propozycje z Francji, Beninu itp. Szukajcie ofiar w swoim kraju.

Napisany przez Alex [CryptoMod]
Bezpieczne oferty otrzymasz tylko od banku...... Czy już spróbowałeś?
Dlaczego chcesz refinansować?
Ile masz aktualnie [url]kredytów[/url] i jaka jest ich łączna kwota?

Napisany przez MKausch
Przez złą historię kredytową dostaliśmy odmowę [url]kredytu[/url] w naszym domowym banku. Podobnie było w innych bankach, zawsze to samo.

Przez ostatnie 10 lat trochę się zadłużyłem, muszę być szczery. Co 3 lata nowe (używane) auto itp. Teraz chcę po prostu płacić wygodną ratę i odzyskać kontrolę. Myślę, że nie zarabiam źle. Jestem zatrudniony w tej samej firmie od 1999 roku.

Teraz szukamy kogoś, kto może nam pomóc zacząć od nowa.

Pozdrowienia

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć MKausch, w przypadku pożyczki w wysokości EUR 50 000 nie ma wygodnej raty.
Jeśli masz złą historię kredytową w Schufa, to jest to zrozumiałe.
Czy negatywna historia w Schufa lub po prostu niski wynik spowodowany masowymi zapytaniami wielu banków i pośredników finansowych?
Generalnie nie ma sensu ubiegać się o pożyczkę powyżej EUR 50 000, mając tylko jedno źródło dochodu.
Istnieją przecież też stałe wydatki, takie jak czynsz itp.
Jednak zanim zaczniesz trud pisanie tutaj wszystkiego, chciałbym szczerze Ci powiedzieć: