Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Finansowa niezależność poprzez dochód pasywny.

Napisany przez Carlson123
Cześć wszystkim, jestem jeszcze stosunkowo niedawno zainteresowany tematyką finansów i to jest mój pierwszy post. Mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni dział na forum. Zastanawiałem się trochę nad moją przyszłością finansową i chciałbym poznać wasze opinie i obawy na ten temat.

Jeśli chodzi o moje motywacje, na razie chcę po prostu oszczędzać kapitał i inwestować go w sposób, który pozwoli mi pasywnie uzyskiwać dodatkowe dochody i swobodnie decydować, gdzie, u kogo i ile pracować. Trochę inspirowałem się tzw. frugalistami.

O mnie:
Mam 20 lat, jestem studentem dualnym w dziedzinie informatyki

Mój plan: