- ndz paź 28, 2018 8:09 am
Cześć wszystkim,
Dla pozyskania nowego samochodu ([url]Leasing[/url] ) szukam ubezpieczenia. Kwestią kluczową jest klasa SF. Ostatnio w roku 2001 był na mnie zarejestrowany samochód. Następnie korzystałem z auta służbowego. Obecnie samochód, którego używam, jest zarejestrowany na moją żonę i ubezpieczony na nią. Jestem zapisany jako kierowca. Auto będzie dalej używane. Moje informacje sugerują, że najlepszym możliwym ujęciem będzie klasa SF 3 (jako drugie auto lub zgodnie z zasadami dotyczącymi małżonków w ramach ubezpieczenia mojej żony).
Jednak istnieją też ubezpieczyciele, którzy mogą przywrócić moją starą klasę SF (na mojej pamięć jest znacznie lepsza niż ta mojej żony), jeśli posiadają potwierdzenie od starego ubezpieczyciela. Niestety nie posiadam już dokumentów ubezpieczeniowych ani informacji, u kogo samochód był ubezpieczony w 2001 roku.
Pytanie: Czy istnieje możliwość ustalenia starego ubezpieczenia i na jego podstawie starej klasy SF (np. poprzez nazwisko lub numer rejestracyjny)? Kogo mogę o to zapytać?
Zapytanie w urzędzie rejestracji było niestety bezowocne, nie ma już żadnych zapisów.
Mój prawo jazdy zostało wydane w 1981 roku, nigdy nie miałem wypadku.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Najlepsze pozdrowienia
Dla pozyskania nowego samochodu (
Jednak istnieją też ubezpieczyciele, którzy mogą przywrócić moją starą klasę SF (na mojej pamięć jest znacznie lepsza niż ta mojej żony), jeśli posiadają potwierdzenie od starego ubezpieczyciela. Niestety nie posiadam już dokumentów ubezpieczeniowych ani informacji, u kogo samochód był ubezpieczony w 2001 roku.
Pytanie: Czy istnieje możliwość ustalenia starego ubezpieczenia i na jego podstawie starej klasy SF (np. poprzez nazwisko lub numer rejestracyjny)? Kogo mogę o to zapytać?
Zapytanie w urzędzie rejestracji było niestety bezowocne, nie ma już żadnych zapisów.
Mój prawo jazdy zostało wydane w 1981 roku, nigdy nie miałem wypadku.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.