Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Czy zakup domu bez wkładu własnego jest możliwy w całości?

Napisany przez efsjefo123
Dobry wieczór,
moja partnerka i ja rozważamy kupno własnego domu od pewnego czasu, jednak chcielibyśmy najpierw sprawdzić, czy w ogóle jest to możliwe.
Skrótowo o naszych dochodach i wydatkach.

Ja pracuję jako pielęgniarz na czas nieokreślony zgodnie z układem TVÖD-P i mam miesięczne dochody netto w wysokości około 2000 [url]euro[/url] (ze skłonnością do wzrostu z powodu stopnia tarifowego)
Moja partnerka pracuje jako pielęgniarka również zgodnie z TVÖD-P na 75% etatu i osiąga dochód netto w wysokości 1700-1800 [url]euro[/url].
Do tego dochodzi jeszcze 388 [url]euro[/url] zasiłku rodzinny oraz alimenty od byłego partnera w wysokości prawie 230 [url]euro[/url] miesięcznie.

Zatem łączny miesięczny dochód to około 4400 [url]euro[/url]

Teraz nasze wydatki:

1. Moje auto jest finansowane przez Santander Bank: 13900,71 € // Umowa: Maj 2018 // Okres: 48 miesięcy // Obciążenie miesięczne: 191€ // Pozostały kapitał: 4945,50 €

2. Auto mojej partnerki, również finansowane: 11497 € // Obciążenie miesięczne: 149,95 € // Okres: 60 miesięcy // Pierwsza rata: 01.11.18 // Pozostały kapitał: 2649,95 €

3. [url]kredyt[/url] Consor Finanz: 1080 € // Okres: 24 miesiące // Obciążenie miesięczne: 45 € // 01.11.18 //

Najem naszego mieszkania 100 m2: 636,74 €
Prąd: 75 €
Gaz: 108 €
Umowa telefoniczna: 70 € (2 osoby)
Ubezpieczenie samochodu x2: 125 €
Ubezpieczenie domu / OC / itp.: 30 € miesięcznie
Oszczędzanie: 100 €
Umowa oszczędnościowa: 55 €
Wydatki na zakupy / tankowanie / przedszkole / wycieczki / ubrania itp.: 1300 €

Łącznie: 2885 €

Kiedyś zapomnieliśmy założyć umowę oszczędnościową i teraz, od lipca 2018 roku, to nadrobiliśmy, czy można ją wykorzystać do finansowania?