Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące innych form finansowania, leasingu, oszczędzania na budowę domu, narzędzi finansowych itp.

Re: **Poszukiwana pożyczka / WSTRZYKNIĘCIE FINANSOWE**

Napisany przez shadow94
Cześć drodzy ludzie, zanim podejmiesz pochopne decyzje i znowu przewijasz dalej, przeczytaj to i jeśli jesteś zainteresowany, poznaj mnie. Mam 24 lata, jestem uczniem i szukam dopalacza finansowego / kredytu na skonsolidowanie długów. Chciałbym spłacić wszystkie zobowiązania naraz, aby moje długi nie rosły, i spłacać kredyt prywatny co miesiąc przez 2-3 lata, aby w końcu być WOLNY OD DŁUGÓW. Dla jednego ta suma może nie być duża, ale dla młodego człowieka jak ja, który ma całe życie przed sobą, jest to dużo! Mieszkam w domu (bez kosztów wynajmu & opłat miesięcznych 0,00€) Miesięczne dochody z pensji ucznia 750,00€ Kindergeld: 196,00€ Koszty związane z moim samochodem (o wartości około 4000€) miesięcznie (paliwo/ubezpieczenie): 200,00€ Jestem gotów spłacać ten kredyt terminowo i godnie. Oczywiście wszystko na piśmie (zabezpieczenie w razie niezapłacenia (mój samochód) itp..

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć Shadow, jak w ogóle udaje Ci się uzyskać kredyt przy wynagrodzeniu stażysty w wysokości 750 EUR? Jakie są Twoje ogólne zobowiązania?

Napisany przez shadow94
Cześć bankierze, Na przykład przez Auxmoney dostałem kredyt na prawo jazdy. Całkowity dług to 11 000€. Poprzez porównania zapłaciłbym tylko 7 000 - 8 000€, co jest oczywiście świetne dla mnie. Pozdrowienia

Napisany przez 6Bankkaufmann
Jako praktykant o zarobkach 750 EUR, dostałeś długi w wysokości 11 000 EUR? Auxmoney przecież nie jest bankiem. Kto to zatwierdził? Dlaczego cieszysz się porównaniami w swoim życiu? W przypadku potrzeby, rozważ pełne wycofanie.

Napisany przez slowrookie
Bankkaufmann pisze: Sprawdź dokładnie odwrócenie transakcji
Dokładnie to !!!

Napisany przez shadow94
Najpierw: jak mogę usunąć posty/wątki?