Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Pilnie poszukuję kredytu prywatnego!!!

Napisany przez christian68
Potrzebuję pilnie pożyczki w wysokości 10 000 euro na naprawę samochodu, spłatę rachunku bankowego i karty kredytowej! Chętnie skorzystam także z pomocy w restrukturyzacji długów :-) Pracuję na stałe od 25 lat i zarabiam 3600 euro netto! Proszę, już nie sugerujcie mi pójścia do mojego banku czy doradcy finansowego! Jeśli ktoś chce mi pomóc, to tylko poprzez wiadomość prywatną lub e-mail. Dziękuję

Napisany przez Cici
Na pewno teraz nie chcesz tego słyszeć, ale moim zdaniem powinieneś pilnie rozważyć skorzystanie z doradztwa dla dłużników! Jak chcesz spłacić prywatny kredyt, skoro jesteś już zadłużony po same uszy i nie możesz spłacić debetu? Nie znając szczegółów twojej sytuacji: Zarabiając 3600 euro netto nie wydaje się, żeby trzeba było żyć na skraju ubóstwa. Mimo to, gromadzenie długów przekraczających 10 000 euro, choćby i niezależnie od tego, czy jest to samozapewnione, wydaje mi się na pewno sytuacją, w której ktoś z zewnątrz powinien przyjrzeć się bliżej.

Cześć Cici, nie, nie chciałem tego słyszeć, dlatego dostosowałem swój tekst!

Napisany przez matti85
Mogę pożyczyć ci 10 000 €. Roczna stopa procentowa wynosi 20%. (Dlaczego tak wysoko? W przypadku niewywiązania się z płatności muszą zostać opłacone osoby wykonujące windykację)

Napisany przez Harcourt
matti85 pisze: mogę pożyczyć ci 10 000 euro. Roczna stopa procentowa 20%. (Dlaczego tak wysoka? W przypadku nieterminowej spłaty muszą zostać opłacone osoby zajmujące się jej odzyskiwaniem).