Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Finansowanie w wysokości 650 000 euro

Napisany przez Lucifer
Witajcie, jestem ciekawy opinii eksperta na temat następującej sytuacji wyjściowej: Moja żona i ja otrzymaliśmy ofertę zakupu wyremontowanego mieszkania w Monachium (od prywatnej osoby, bez pośrednika). 140 m2 za cenę 700 000 euro. Miesięczny dochód z czynszu wynosi 2500 euro. Mieszkanie ma pozostać wynajmowane i nie zamieszkane przez nas. Jako wkład własny mamy 100 000 euro. Moja żona, zatrudniona w koncernie BMW, ma miesięczne wynagrodzenie netto około 4000 euro. Natomiast ja pracuję jako wolny strzelec od 3,5 roku i osiągam roczny dochód do rozliczenia w wysokości około 160 000 euro. Niestety, nie posiadamy żadnych zabezpieczeń. Nie mamy żadnych innych zobowiązań ani wpisów do rejestrów dłużników itp. Jej matka mogłaby ewentualnie być poręczycielem lub zaoferować swoje mieszkanie jako zabezpieczenie, jeśli to miałoby sens. Czy istnieje w ogóle możliwość pozytywnej decyzji kredytowej przy powyższych warunkach? Czy jest to niemożliwe z powodu braku wkładu własnego i mojej pracy wolnego strzelca? Dziękuję i pozdrowienia

Napisany przez NaTwoim13
Cześć Lucyferze, oto kilka pytań wstępnych, które pozwolą mi dokonać oceny: 1) Czy mieszkasz na wynajmowanym mieszkaniu, jeśli tak, ile płacisz za czynsz? 2) W jakiej branży pracujesz jako wolny strzelec? 3) Czy masz dzieci, albo planujesz założenie rodziny?

Napisany przez Lucifer
Cześć, dziękuję za szybką odpowiedź. 1) Tak, mieszkamy na wynajem i chcemy tutaj pozostać. Czynsz wraz z opłatami: 1350 euro miesięcznie 2) Jestem konsultantem biznesowym (konsultantem SAP dla banków) 3) Nie mamy dzieci i nie planujemy (mam 40 lat, a moja żona 36 lat).

Napisany przez NaTwoim13