Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: ubezpieczenie od niewzdolności do pracy dla studenta / Pomoc

Napisany przez dyo999
Może ktoś mi pomóc? Byłem u dostawcy usług finansowych i otrzymałem ofertę na ubezpieczenie od skutków nieszczęśliwych wypadków (BU). HDI EGO Top za 35,31€ (bez nadwyżek / ze spreadem do wysokości 47€) z roczną dynamiką 3% wobec inflacji, wyłączeniem konkretnego i abstrakcyjnego skierowania, do 67 lat, gwarancją dodatkowego ubezpieczenia do 50 lat bez ponownego badania zdrowia (po rozpoczęciu pracy, zawarciu małżeństwa, narodzinach dzieci, podwyżce pensji) itp. pełen pakiet. O sobie: Student, 22 lata, studiuję nauki medialne. Więc teraz interesujące: Cena usług finansowych: 35,31€ Cena EGO Top w Check24: 64,73€ Jak to jest możliwe?? Ponadto EGO Top za 35,31€ jest tylko o 1€ droższe od najtańszego, który jest mi oferowany w Check24 (który w miarę konkurują z ofertą). Więc jeszcze raz: Jak to możliwe? Gdzie jest haczyk?

Napisany przez EasyD
Cześć dyo999 i witaj w forum! Masz tutaj rację. Coś tu nie gra. Możliwe przyczyny to: - Czy propozycja od dostawcy usług finansowych może być ofertą starterową? Czyli zaczynająca się od niskiej składki, która później rośnie? - Czy oferta z kalkulatora online dotyczy składki brutto? Bez uwzględnienia nadwyżki. - Czy obliczenia zostały wykonane przy tej samej wysokości emerytury? Jeśli nie, to chętnie możesz udostępnić tutaj anonimizowaną propozycję od dostawcy usług finansowych. W ten sposób może być łatwiej dostrzec więcej.

Napisany przez dyo999